DISCOURSE CATEGORY OF “INVOLVEMENT” IN ACADEMIC DISCOURSE IN THE CONTEXT OF ITS REPRESENTATION BY GRAMMATICAL CATEGORY OF MODALITY
Ключові слова:
академічний дискурс, категорія «залучення», категорія модальності, моделюван- ня, лінгвістика дискурсу.Анотація
У статті розглядається один з аспектів прояву категорії «залучення» як категорії модальності. Дискурс-категорія «залучення» безпосередньо впливає на ефективність академічного спілкування (зокрема автора з читачем підручника чи навчального посібника), бо її актуалізація безпосередньо пов’язана з категорією «мотивація навчання», точніше «мотивація розуміння матеріалів, які пропонує вчитель учневі». Реконструюючи дискурс-категорію «залучення» в її функціональному прояві, були описані моделі взаємодії автора та читача через призму граматичної категорії модальності, а також побудовані таблиці маркерів, які стали підставою для виділення даної моделі. Результати аналізу і синтезу зібраної бази даних допомагають побачити можливе розмаїття репрезентації даної дискурс-категорії, отже, і фокусування уваги студентської аудиторії. Це розмаїття — основа ефективної адаптації студентами навчального матеріалу.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2015-04-19
Як цитувати
Sokolova, V. (2015). DISCOURSE CATEGORY OF “INVOLVEMENT” IN ACADEMIC DISCOURSE IN THE CONTEXT OF ITS REPRESENTATION BY GRAMMATICAL CATEGORY OF MODALITY. Studia Philologica, (1). вилучено із https://studiap.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/74
Номер
Розділ
Мовознавство