ПОРІВНЯЛЬНЕ МОВОЗНАВСТВО: ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Ізабелла Буніятова Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2425.2019.13.2

Анотація

У запропонованому тексті представлено огляд порівняльного мовознавства як сукупності
чотирьох парадигм: порівняльно-історичної, ареальної лінгвістики, лінгвістичної типології
й контрастивної лінгвістики. Таке трактування наукової дисципліни ґрунтується в основному на багаторічному досвіді авторки, її участі у дослідницьких проєктах і викладанні. Розгляд
зазначених вище парадигм під парасольковим поняттям «порівняльна лінгвістика» видається
релевантним і доречним завдяки тому, що вони мають спільний метод дослідження, а саме порівняння, а також тому, що забезпечують одна одну необхідним процедурним апаратом, як у випадку двох близьких партнерів: порівняльно-історичної й ареальної лінгвістики — з одного боку,
лінгвістичної типології й контрастивної лінгвістики — з іншого.
Ключові слова: порівняльне мовознавство, порівняльно-історичне мовознавство, ареальна лінгвістика, типологічна лінгвістика, контрастивна лінгвістика.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 995

Опубліковано

2020-03-06

Як цитувати

Буніятова, І. (2020). ПОРІВНЯЛЬНЕ МОВОЗНАВСТВО: ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. Studia Philologica, (2), 11–16. https://doi.org/10.28925/2311-2425.2019.13.2

Номер

Розділ

Лекції відомих українських та зарубіжних учених