СУБ’ЄКТИ АВТОРИЗАЦІЇ В ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ ТЕКСТІ: КЛАСИФІКАЦІЙНО-КВАЛІФІКАЦІЙНІ ОЗНАКИ
Keywords:
засоби масової комунікації, авторизація, суб’єкт авторизації, формально виражені суб’єкти авторизації, формально не виражені суб’єкти авторизаціїAbstract
У статті висвітлено особливості функціонування категорії авторизації в публіцистичному тексті. Здійснено спробу дослідити лексико-граматичний план вираження авторизації, зокрема способи номінації суб’єктів авторизації (джерел інформації). Підґрунтям класифікації суб’єктів авторизації вибрано семантичний принцип. У результаті аналізу зібраного фактичного матеріалу виокремлено кілька способів позначення джерел інформації, об’єднаних у відносно однорідні групи.Downloads
Download data is not yet available.
Published
2018-04-25
How to Cite
Шатілова, О. (2018). СУБ’ЄКТИ АВТОРИЗАЦІЇ В ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ ТЕКСТІ: КЛАСИФІКАЦІЙНО-КВАЛІФІКАЦІЙНІ ОЗНАКИ. Studia Philologica, (2). Retrieved from https://studiap.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/225
Issue
Section
Linguistics