СУБ’ЄКТИ АВТОРИЗАЦІЇ В ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ ТЕКСТІ: КЛАСИФІКАЦІЙНО-КВАЛІФІКАЦІЙНІ ОЗНАКИ

О.С. Шатілова

Анотація


У статті висвітлено особливості функціонування категорії авторизації в публіцистичному тексті. Здійснено спробу дослідити лексико-граматичний план вираження авторизації, зокрема способи номінації суб’єктів авторизації (джерел інформації). Підґрунтям класифікації суб’єктів авторизації вибрано семантичний принцип. У результаті аналізу зібраного фактичного матеріалу виокремлено кілька способів позначення джерел інформації, об’єднаних у відносно однорідні групи.

Ключові слова


засоби масової комунікації, авторизація, суб’єкт авторизації, формально виражені суб’єкти авторизації, формально не виражені суб’єкти авторизації

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.