ІКОНІЧНІ КОНСТРУКТИ СОЦІАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ (на матеріалі англомовного медійного дискурсу з питань торгівля людьми)

Authors

  • Е.О. Палійчук

Keywords:

іконічний конструкт, метафора, концептуальна модель, конструювання соці- альних ситуацій.

Abstract

У статті розглянуто іконічні й метафоричні властивості ментального конструкту «торгів-
ля людьми», що зумовлюють когнітивно-прагматичний потенціал концептуальних моделей
у формуванні суспільних уявлень, думок, стереотипів щодо соціально значущих ситуацій у сучас-
них дискурсах. Зокрема, на матеріалі англомовного медійного дискурсу з питань торгівлі людьми
запропоновано іконічний підхід до аналізу лінгвоконцептуальних особливостей репрезентації
ситуації та встановлено трихотомію відповідного ментального конструкту

Downloads

Download data is not yet available.

References

Добросклонская Т.Г. Что такое медиалингвистика? / Т.Г. Добросклонская // Вестник Московского

университета. — 2004. — № 2. — С. 9–17. — (Серия 19. «Лингвистика и межкультурная коммуника-

ция»).

Жаботинская С.А. Теория номинации: когнитивный ракурс / С.А. Жаботинская // Вестник

Московского государственного лингвистического университета. — 2003. — № 478. — С. 145–164

Палійчук Е.О. Лінгвоконцептуальні особливості втілення ситуації «торгівля людьми» у сучас-

ному англомовному медійному дискурсі : дис. … канд. філол. наук : 10.02.04 / Еліна Олександрівна

Палійчук. — К., 2011. — 284 c.

Почепцов Г.Г. Информационные войны / Георгий Георгиевич Почепцов. — М. : Рефл-бук ; К. :

Ваклер, 2000. — 576 с.

Burgers Ch. Figurative Framing: Shaping Public Discourse Though Metaphor, Hyperbole, and Irony

[Електронний ресурс] / Christian Burgers, Elly A. Konijn, Gerard J. Steen. — Режим доступу : https://

www.researchgate.net/publication/299626241_Figurative_Framing_Shaping_Public Discourse_Though_

Metaphor_Hyperbole_and_Irony

Carroll N. Visual Metaphor / N. Carroll // Aspects of Metaphor / ed. by J. Hintikka. — Dordreht :

Kluwer, 1994. — P. 189–218.

Fischer O. Introduction: Iconicity as a Creative Force in Language Use / O. Fischer, M. Nanny // Form

Miming Meaning: Iconicity in Language and Literature / ed. by M. Nanny, O. Fischer. — Amsterdam : John

Benjamins, 1999. — P. XV–XXXVI.

Forceville Ch. Expanding Сognitive Linguistics to Pictures: Pictorial Metaphor in Advertising

[Електронний ресурс] / Ch. Forceville. — Режим доступу : http://www.semioticon.com/people/

forceville.htm#Abstracts

Iyengar S. News that Matters: Agenda Setting and Priming in a Television Age / S. Iyengar, D.R. Kinder. —

Chicago : University of Chicago Press, 1987. — 188 p

Downloads


Abstract views: 106

Published

2016-12-28

How to Cite

Палійчук, Е. (2016). ІКОНІЧНІ КОНСТРУКТИ СОЦІАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ (на матеріалі англомовного медійного дискурсу з питань торгівля людьми). Studia Philologica, (1). Retrieved from https://studiap.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/145

Issue

Section

Linguistics