ДРУКОВАНА РЕКЛАМА КІНЦЯ ХІХ — ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ ст. В КОНТЕКСТІ ПОШУКУ ДЖЕРЕЛЬНОЇ БАЗИ ДЛЯ CЛОВНИКОВОГО ОПИСУ УКРАЇНСЬКОГО МІСЬКОГО КОЙНЕ ЦЬОГО ПЕРІОДУ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2425.2018.10.6Анотація
У статті розглянуті обставини формування міського койне як важливої передумови розвитку літературної мови. У зв’язку з цим актуальним питанням соціолінгвістики проаналізовані тексти української реклами кінця ХІХ — першої половини ХХ ст., що можуть служити одним із писемних джерел для вірогідного відтворення українського міського лексикону цього періоду. Для лінгвістичного аналізу залучено понад 80 мовних одиниць (слів, номінативних словосполук, варіантів слова), уживаних для називання понад 30 предметів товарного обігу (одягу, взуття, інших предметів особистого використання, продуктів харчування тощо).
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-06-28
Як цитувати
Закутня, А. Ю. (2019). ДРУКОВАНА РЕКЛАМА КІНЦЯ ХІХ — ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ ст. В КОНТЕКСТІ ПОШУКУ ДЖЕРЕЛЬНОЇ БАЗИ ДЛЯ CЛОВНИКОВОГО ОПИСУ УКРАЇНСЬКОГО МІСЬКОГО КОЙНЕ ЦЬОГО ПЕРІОДУ. Studia Philologica, (1), 39–52. https://doi.org/10.28925/2311-2425.2018.10.6
Номер
Розділ
Мовознавство