Соціолінгвістичні та лінгвокультурні особливості англомовних шлюбних оголошень
DOI:
https://doi.org/10.28925/2412-2491.2024.2314Ключові слова:
шлюбне оголошення, додаток для знайомств, ефективна комунікація, комунікативна стратегія, управління враженнями, потенційний партнер, соціолінгвістичний та лінгвокультурний контекстАнотація
У статті досліджуються лінгвістичні особливості англомовних шлюбних оголошень у контексті соціолінгвістичних та лінгвокультурних факторів, які впливають на їхнє конструювання, а згодом і дистрибуцію на інтернет-сайтах та додатках для знайомств. Для аналізу було обрано такі популярні додатки для знайомств як Tinder та Badoo.
Різноманітність у змісті шлюбних оголошень, поглядах кандидатів на шлюб, їхніх очікуваннях від іншої особи та способах представити себе відображає швидкі та драматичні трансформації, які відбуваються в соціальному та культурному житті суспільства.
У роботі досліджуються лексичний склад, стилістичні особливості та комунікативні стратегії, які автори шлюбних оголошень використовують для репрезентації себе та своїх бажань, а також вираження своїх очікувань від потенційного партнера. Віртуальні платформи для знайомств, такі як сайти та додатки, надають користувачам можливість свідомо формувати свій образ та керувати ним. Це особливо важливо у контексті проаналізованих шлюбних оголошень, де мова стає інструментом для створення бажаного враження, а комунікація визначається як стратегічна.
Важливість ефективної комунікації полягає в забезпеченні належного сприйняття повідомлення та точного розуміння інформації, яка у ньому передається. Комунікативна взаємодія у контексті шлюбних оголошень сприяє побудові бажаних для авторів шлюбних оголошень стосунків.
Автори англомовних шлюбних оголошень прагнуть досягти мети комунікації, яка полягає у пошуку людини, яка може стати як романтичним партнером, так і виконувати інші ролі у житті субʼєкта оголошення. У статті досліджуються соціолінгвістичні та лінгвокультурні особливості цього явища, з фокусом на те, як мовні прийоми сприяють управлінню враженнями у цифровому просторі.
Завантаження
Посилання
Brovkina, O. V. (2009). Kompliment v dyskursi simeinoho spilkuvannia [Thesis, Vyd-vo SumDU]. eSSUIR – Electronic Sumy State University Institutional Repository. http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2491
Anderson, S., & Smith, J. (2017). An empirical examination of the services triangle. Journal of Services Marketing, 31(3), 236–246. https://doi.org/10.1108/jsm-12-2015-0369
Ellison, N., Heino, R., & Gibbs, J. (2006). Managing Impressions Online: Self-Presentation Processes in the Online Dating Environment. Journal of Computer-Mediated Communication, 11(2), 415–441. https://doi.org/10.1111/j.1083-6101.2006.00020.x
Gaden, G., & Dumitrica, D. (2014). The ‘real deal’: Strategic authenticity, politics and social media. First Monday. https://doi.org/10.5210/fm.v20i1.4985
Goffman. (1981). Modification of Functions. Real Analysis Exchange, 7(1), 85. https://doi.org/10.2307/44153392
Joshi, B., Joshi, B. K., & Kumar, S. (2024). A Novel Deep Learning Based Gender Classification, Expression Recognition and Emoticon Generation. У 2024 IEEE International Conference on Computing, Power and Communication Technologies (IC2PCT). IEEE. https://doi.org/10.1109/ic2pct60090.2024.10486512
Lyman, S. M., & Goffman, E. (1973). Civilization: Contents, Discontents, Malcontents. Contemporary Sociology, 2(4), 360. https://doi.org/10.2307/2062036
Online dating worldwide – statistics & facts.(2023). Statista. https://www.statista.com/topics/7443/online-dating
Rahmawati, R. (2023). Value-Based Intermediation. У Advances in Logistics, Operations, and Management Science(с. 218–235). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-7519-5.ch014
Schubert, L. (2014). From Treebank Parses to Episodic Logic and Commonsense Inference. У Proceedings of the ACL 2014 Workshop on Semantic Parsing. Association for Computational Linguistics. https://doi.org/10.3115/v1/w14-2411
Sugiyono, S. (2009). THE ACOUSTIC FEATURES OF EMPHATICITY IN INDONESIAN. Kajian Linguistik dan Sastra, 21(2), 105–112. https://doi.org/10.23917/kls.v21i2.4379
Sya’adah, H., Joko Prayitno, H., Sabardila, A., & Purnomo, E. (2024). Expressive Speech Acts in the Introductory Discourse of Online Dating Tinder in Malaysia. GHANCARAN: Jurnal Pendidikan Bahasa dan Sastra Indonesia, 5(2). https://doi.org/10.19105/ghancaran.v5i2.10400
Toma, C. L., Hancock, J. T., & Ellison, N. B. (2008). Separating Fact From Fiction: An Examination of Deceptive Self-Presentation in Online Dating Profiles. Personality and Social Psychology Bulletin, 34(8), 1023–1036. https://doi.org/10.1177/0146167208318067
Van De Wiele, C., & Tong, S. T. (2014). Breaking boundaries. У UbiComp '14: The 2014 ACM Conference on Ubiquitous Computing. ACM. https://doi.org/10.1145/2632048.2636070
Velyka, I. (2019). The peculiarities of communicative behavior of masculine personalities in German Internet marriage announcements of modernity. Nova fìlologìâ, (76), 26–33. https://doi.org/10.26661/2414-1135/2019-76-04
Waljinah, S. (2019). PROPHETIC FORENSIC INTERVIEW: CRITICAL HERMENEUTICAL STUDY ON THE MOTIVES OF PERPETRATORS OF TERRORISM. Humanities & Social Sciences Reviews, 7(3), 214–220. https://doi.org/10.18510/hssr.2019.7333
Weisbuch, M., Ivcevic, Z., & Ambady, N. (2009). On being liked on the web and in the “real world”: Consistency in first impressions across personal webpages and spontaneous behavior. Journal of Experimental Social Psychology, 45(3), 573–576. https://doi.org/10.1016/j.jesp.2008.12.009
Yazdanifard, R., & Hossein, S. M. (2012). Theoretical model for contextual advertising on social networks. У International Association of Management Science and Engineering Technology. WIT Press. https://doi.org/10.2495/aie120721
RESEARCH MATERIALS
Badoo. Best Free Online Dating Site & App - Friends, Chat, Flirt | Badoo.https://badoo.com/en/.
Tinder. Tinder | Dating, Make Friends & Meet New People. https://tinder.com/.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 CC BY 4.0 DEED Attribution 4.0 International
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.