ЖИТТЄВИЙ ШЛЯХ І ХУДОЖНІ ОБРАЗИ КОНФУЦІЯ ТА ЙОГО НАЙБЛИЖЧИХ УЧНІВ В «ЛУНЬЮЙ» («论语»,«СУДЖЕННЯ ТА БЕСІДИ КОНФУЦІЯ») В КОНТЕКСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ ТА КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ КИТАЮ: ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНІ АСПЕКТИ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2425.2019.13.18Анотація
Метою запропонованого дослідження є по-новому розкрити аспекти висловів Конфуція «Луньюй» використовуючи методики історико-біографічного аналізу, сучасних наратологічних студій та елементів рецептивної естетики. Конфуцій, як ключова постать у процесі генези китайської цивілізації у науковій розвідці розглядається як з історико-літературних позицій, так і з позицій характеру гіпотетичної нарації висловів Конфуція «Луньюй». Значну увагу приділено аналізу портретних характеристик та сюжетної ролі у «Луньюй» п’яти найближчих учнів Конфуція, відомих історичних особистостей часів VI –V століття до нашої ери.
Ключові слова: Конфуцій, Луньюй, нарація, учні Конфуція, давній Китай.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-03-18
Як цитувати
Щербаков, Я. (2020). ЖИТТЄВИЙ ШЛЯХ І ХУДОЖНІ ОБРАЗИ КОНФУЦІЯ ТА ЙОГО НАЙБЛИЖЧИХ УЧНІВ В «ЛУНЬЮЙ» («论语»,«СУДЖЕННЯ ТА БЕСІДИ КОНФУЦІЯ») В КОНТЕКСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ ТА КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ КИТАЮ: ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНІ АСПЕКТИ. Studia Philologica, (2), 127–135. https://doi.org/10.28925/2311-2425.2019.13.18
Номер
Розділ
Літературознавство