СТОРІТЕЛІНГ В АНГЛОМОВНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ КАМПАНІЇ З БОРОТЬБИ ПРОТИ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ: ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2425.2018.11.16Анотація
Стаття присвячена лінгвокогнітивним аспектам використання техніки «сторітелінг» в електронних медійних повідомленнях у процесі проведення соціальних кампаній з підвищення рівня обізнаності чутливої категорії аудиторії. Проаналізовано когнітивні засади наративних елементів та виокремлено основних учасників — актантів концептуальної ситуації «торгівля людьми». Установлено відтворювану в медійному дискурсі наративну модель ситуації «торгівля людьми» та її когнітивні властивості, з’ясовано сюжетні особливості сценарію «торгівля людьми».
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-07-09
Як цитувати
Палійчук, Е. О. (2019). СТОРІТЕЛІНГ В АНГЛОМОВНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ КАМПАНІЇ З БОРОТЬБИ ПРОТИ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ: ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ АСПЕКТ. Studia Philologica, (2), 100–106. https://doi.org/10.28925/2311-2425.2018.11.16
Номер
Розділ
Мовознавство