СТОРІТЕЛІНГ В АНГЛОМОВНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ КАМПАНІЇ З БОРОТЬБИ ПРОТИ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ: ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Е. О. Палійчук

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2425.2018.11.16

Анотація

Стаття присвячена лінгвокогнітивним аспектам використання техніки «сторітелінг» в електронних медійних повідомленнях у процесі проведення соціальних кампаній з підвищення рівня обізнаності чутливої категорії аудиторії. Проаналізовано когнітивні засади наративних елементів та виокремлено основних учасників — актантів концептуальної ситуації «торгівля людьми». Установлено відтворювану в медійному дискурсі наративну модель ситуації «торгівля людьми» та її когнітивні властивості, з’ясовано сюжетні особливості сценарію «торгівля людьми».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 152

Опубліковано

2019-07-09

Як цитувати

Палійчук, Е. О. (2019). СТОРІТЕЛІНГ В АНГЛОМОВНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ КАМПАНІЇ З БОРОТЬБИ ПРОТИ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ: ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ АСПЕКТ. Studia Philologica, (2), 100–106. https://doi.org/10.28925/2311-2425.2018.11.16

Номер

Розділ

Мовознавство